ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مردم نگران تامین واکسن آنفلوآنزا نباشند

رئیس کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که «هیچ نگرانی از بابت تامین واکسن آنفلوآنزا وجود ندارد» گفت: با توجه به شیوع کرونا و درخواست بیشتر مردم برای استفاده از واکسن آنفلوآنزا امسال مقدار زیادی واکسن تدارک دیده شده است.

بازخبر/عبدالحسین روح الامینی  در واکنش به برخی نگرانی ها درباره تامین واکسن آنفلوآنزا گفت: امسال نسبت به سال های گذشته پیش بینی شده است که بیش از چند برابر قبل واکسن تامین شود. بخشی وارد و بخشی دیگر خریداری شده و در مسیر است. به نظرم حتی برای فصل پاییز هم سفارش بیشتری خواهیم داشت.

وی افزود: پیش‌بینی شده که حدود ۱۰ میلیون واکسن توزیع شود. در سال های گذشته گاهی تعدادی از واکسن آنفلوآنزا که وارد می شد به دلیل عدم اقبال امحا می شد اما امسال به خاطر کرونا درخواست بیشتری برای واکسن آنفلوآنزا وجود دارد. ما این اطمینان را به مردم می دهیم که نگرانی از بابت تامین واکسن آنفلوآنزا نداشته باشند. خیلی بیشتر از سال های قبل تامین و تدارک دیده شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در عین حال اظهار کرد: نکته مهم آن است که کسانی بیشتر به واکسن آنفلوآنزا نیاز دارند که در خطر بیشتری قرار دارند. همچون کادر بهداشت و درمان، سالمندان، کودکان و افراد با بیماری زمینه ای و بیماری های خاص، پس کسانی که بنیه قوی و بدن مقاوم تری دارند ضرورتی برای استفاده از واکسن نیست. البته که باید برای همه تامین شود ولی اولویت با گروه های در معرض خطر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *