ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون سازمان بنادر و دریانوردی:

به دنبال بازگشت ارز موردنیاز صادر و واردکنندگان کالا هستیم

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی بازگشت ارز مورد نیاز صادرکنندگان و واردکنندگان کالا، همچنین کاهش قیمت تمام شده کالا را دو مزیت حاصله از تخفیفات تعرفه ای سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه صادرات و ترانزیت عنوان کرد.

بازخبر/ فرهاد منتصر کوهساری صبح امروز(۲۰ شهریورماه) که به منظور شرکت در جلسه بررسی مشکلات و چالش های حوزه بندری و اقتصادی بندر شهید رجایی و بازدید از طرح های عمرانی و توسعه ای این بندر به هرمزگان سفرکرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: بازگشت ارز مورد نیاز صادرکنندگان و کاهش قیمت تمام شده کالا دو مزیت مهم حاصله از تخفیفات تعرفه ای  است که سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه صادرات و ترانزیت در نظر گرفته است .

وی با اشاره به تخفیفاتی تعرفه ای درنظر گرفته شده به منظور توسعه صادرات و ترانزیت در بنادر کشور، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای حمایت از صادرات کنندگان و واردکنندگان مواد اولیه، تخفیفات تعرفه ای را به منظور حمایت از بخش خصوصی در نظر گرفته و نرخ پایه THC را تا ۱۰ درصد کاهش داده است.

وی بیان کرد: این تخفیفات در بخش صادرات تا ۲۵  درصد و در بحث ترانزیت نیز ۵۰ درصد در نظر گرفته شده تا بتوانیم کالاهای بیشتری را وارد بنادرکشورکرده و به کشورهای هدف ترانزیت کنیم.

عضو هیت عامل سازمان بنادر ودریانوردی با اشاره به رونق کانتینرهای یخچالی در بنادر کشور، خاطرنشان کرد: از آنجایی که امروز شاهد رونق صادرات محصولات از طریق کانتینرهای یخچالی هستیم لذا بمنظور کمک و تقویت صادرات در این بخش و هزینه‌های مترتب (حقوق و عوارض ) شناورهای یخچالی وهمچنین  THC  کانتینرهای یخچالی، طرحی را برای کل بنادر کشور در دست مطالعه داریم.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جلسه ای به منظور تدوین بسته های جدید حمایتی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی طی هفته جاری خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته جلسه ای به همین منظور اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد که نتایج حاصله از تصمیمات متخذه را در وقت مقتضی اعلام خواهیم کرد.

بازدید از طرح توسعه بندر شهید رجایی، پروژه های عمرانی بندری و همچنین بازدید از روند احداث سه پست اسکله نفتی از دیگر برنامه های معاون امور بندر و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به هرمزگان بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *