ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آزمایش بالینی واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد متوقف شد

مرحله نهایی آزمایش‌های دانشگاه آکسفورد برای تولید واکسن مقابله با ویروس کرونا به خاطر “بروز واکنش منفی” در یکی از افراد مورد آزمایش به طور موقت متوقف شده است.

بازخبر/ شرکت داروسازی “آسترا زنکا” که با دانشگاه آکسفورد در تولید واکسن همکاری می کند از بروز یک بیماری نامشخص خبر داده و توقف آزمایش ها را بر اساس “روال طبیعیِ” این گونه تحقیقات عنوان کرده است.

از تحقیقات مشترک دانشگاه آکسفورد و شرکت آسترا زنکا به عنوان یکی از بخت های اصلی تولید واکسن ویروس کرونا نام برده می شود.

مرحله اول و دوم آزمایش های دانشگاه آکسفورد موفقیت آمیز بوده است.

در مرحله سوم و نهایی، واکسن مورد آزمایش به ۳۰ هزار نفر در آمریکا، بریتانیا، برزیل و آفریقای جنوبی تزریق می‌شود.

بنابر گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، همزمان با توقف موقت آزمایش ها، تحقیقات مستقلی درباره ایمنی واکسن مورد آزمایش انجام می گیرد تا درباره ادامه یا توقف کامل این تحقیقات تصمیم گیری شود.

این بار دومی است که آزمایش دانشگاه آکسفورد متوقف شده است و با توجه به وخیم نبودن حال فرد بیمار که ساکن بریتانیاست، پیش‌بینی می‌شود این آزمایش‌ها به زودی از سرگرفته شود.

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO) حدود ۱۸۰ واکسن آزمایشی در سراسر جهان مورد آزمایش قرار دارند اما تاکنون تحقیقات بالینی هیچ کدام از آنها کامل نشده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *