ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

واکنش معنادار حسام الدین آشنا به جنجال ها بر سر خانه میلیاردی پناهیان

مشاور فرهنگی رئیس جمهور به اظهارات اخیر پناهیان درباره شیوه زندگی‌ و هزینه های مالی‌اش واکنش نشان داد.

بازخبر/  حجت الاسلام علیرضا پناهیان که چندی پیش موضوع خانه چندین میلیاردی‌اش در فضای مجازی دست به دست می‌شد در یکی از وعظ‌هایش به این ابهامات پاسخ داد که ویدئوی آن سر و صدای زیادی به پا کرد. او در این ویدئو  دلیل تاخیر ۵ ساله ساخت خانه‌اش را پول عنوان کرد و گفت: « من یک واحد آن خانه را بیشتر ندارم آن  هم با هدیه رفقا؛ مانند امام خمینی که هدیه‌ای زندگی می‌کردند و مقام معظم رهبری که با هدیه رفقایش زندگی میکنند من هم اینگونه زندگی می‌کنیم.»

وی همچنین بیان کرد:« ما هیچ‌وقت دنبال پول درآوردن نبودیم من اگر قرار باشد همه جزئیات زندگیم را بگویند مردم برایم اعانه جمع می‌کنند.»

در همین راستا، حسام الدین آشنا در توئیتی  در واکنش به اظهارات اخیر حجت الاسلام پناهیان نوشت: «شیوه تأمین زندگی واعظ و منبری و مداح با کارمند و کارگر و کاسب متفاوت است. بانیان مجالس مذهبی، گاه بخشی از هزینه‌های رفت و آمد، درمان یا حتی زندگی و مسکن وعاظ را تأمین می‌کنند. این امر عیب نیست؛ جدید، عجیب یا اختصاصی هم نیست.»

پسندیدم(30)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *