اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان به ۷۲۱ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته، ۲ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها به ۷۲۱ نفر افزایش یافت.

بازخبر/    دکتر فاطمه نوروزیان ، افزود: اکنون ۲۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۵۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: بیان کرد: از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون در هرمزگان ۶۱ هزار و ۵۳ آزمایش تشخیص کرونا انجام شده است.

وی ادامه داد: کانون های شیوع بیماری کرونا در شهرستان بیشتر تجمعاتی از قبیل مراسم های عروسی، عزا و دورهمی های خانوادگی است که خود باعث شیوع این بیماری در سطح شهرستان شده است.

نوروزیان در پایان اظهار کرد: هر شهروندی در هر جایگاهی نقش خود را نسبت به مهار ویروس کرونا ایفا کند، تا همراهی و همکاری تمامی شهروندان در مهار این بیماری نباشد هیچ اداره و مسئولی قادر به مهار و کنترل بیماری نخواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *