ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

وضعیت مناطق مختلف هرمزگان به ویژه مدارس به صورت منظم رصد می‌شود

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی در مدارس با جدیت و حساسیت ویژه اعمال می شود، گفت: آموزش ها در سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی حضوری و غیر حضوری است.

بازخبر/  فریدون همتی صبح امروز(۱۶ شهریورماه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، افزود: از مردم استان، هیئت‌های مذهبی، روحانیت و مداحان که در عزاداری های ایام ماه محرم، پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری، استفاده از ماسک و تمامی اصول مقابله با کرونا را به خوبی رعایت کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه با توجه به بازگشایی مدارس از امروز، تمامی تدابیر با استفاده از تجربه به دست آمده در هفت ماه گذشته به کار گرفته شده است، اظهار کرد: تمامی پیش بینی های لازم برای ضدعفونی مدارس، رعایت فاصله بین دانش آموزان، کم کردن زمان برگزاری کلاس های درس، کاهش حضور دانش آموزان در مدارس و سایر نکات در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان انجام شده است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اگر فردی در خانواده دانش آموزی به ویروس کرونا مبتلا شده است، از آن خانواده می خواهیم تا فرزند خود را به مدرسه نفرستند تا دوره بیماری آن فرد به پایان برسد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان به طور مستمر اطلاعات دقیق برای پیشگیری از بیماری کرونا را به مدارس ارائه می کند و اگر دانش آموزی سرماخوردگی یا علائمی در این زمینه داشته باشد، لزومی ندارد به مدرسه برود تا سلامتی و بهبودی کامل خود را به دست آورد.

همتی اظهار کرد: حضور در کلاس درس برای دانش آموزان اجباری نیست اما دولت وظیفه دارد، مدارس و کلاس‌های درس را برقرار کند و پیش بینی ها و آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشد.

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه حفظ سلامتی جسمی و روحی آحاد مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان بسیار مهم است، اظهار کرد: آموزش ها در سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی حضوری و غیر حضوری با استفاده از امکانات فضای مجازی و همچنین از طریق صدا و سیما انجام می شود و حتی برای مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا نسبت به ارائه آموزش به دانش‌آموزان در این مناطق نیز اطمینان حاصل شود.

وی اضافه کرد: پروتکل های بهداشتی در مدارس با جدیت و حساسیت ویژه اعمال می شود و از خود خانواده ها، والدین و دانش آموزان نیز می‌خواهیم بسیار بیشتر این موارد به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری را رعایت کنند.

همتی بیان کرد: در برگزاری آزمون سراسری کنکور و همچنین عزاداری های ایام محرم شاهد رعایت خوب اصول بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم بودیم و هر وقت رعایت این موارد از سوی مردم بیشتر صورت گرفته، شاهد کاهش ابتلا به بیماری کرونا بوده ایم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم تا همچون گذشته در محل تمامی فعالیت ها، اماکن عمومی، بازارها، پاساژها، اصناف، کارگاه ها، کارخانه ها و ادارات با حساسیت بسیار بیشتر اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری، ضدعفونی محیط و شستن دست ها را رعایت کنند.

وی در پایان گفت: وضعیت مناطق مختلف استان به ویژه مدارس به صورت منظم رصد می‌شود و به محض اینکه در نقطه‌ای نیاز به تصمیم گیری جدید باشد، با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا، این تصمیمات را اعمال می‌کنیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *