چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

آمریکا حقی در برجام ندارد

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره نشست کمیسیون مشترک برجام و استناد آمریکا به برجام گفت: از نظر سیاسی کسی که یک معاهده ای را قبول ندارد نمی تواند به آن معاهده استناد کند.

 بازخبر/محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه ۱۲ شهریور ۹۹) در حاشیه جلسه هیأت دولت در مورد نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: هر اقدامی در شورای امنیت باید یک مبنای حقوقی داشته باشد، امروز همه کشورهای دنیا و در خود آمریکا اعلام کردند چیزی که دولت آمریکا به شورای امنیت استناد می کند مبنای حقوقی ندارد چون آمریکا از برجام خارج شده است.

وی ادامه داد: ببینید از نظر سیاسی کسی که یک معاهده ای را قبول ندارد نمی تواند به آن معاهده استناد کند لذا هیچ مبنای سیاسی و اقتصادی ندارد.

واعظی تصریح کرد: عملا ۱۳ عضو شورای امنیت مقابل آمریکا ایستادند و در تاریخ آمریکا کمتر می‌بینید که آمریکا قطعنامه ای را در شورا ببرد و کسی از او حمایت نکند. ۱۳ عضو کتبی اعلام کردند آنچه دارد اتفاق می افتد از نظر ما مبنا نیست. همه اعضا در کمیسیون مشترک هم تاکید کردند آمریکا حقی در برجام ندارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *