ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

افشاگری جدید درباره ملانیا ترامپ

نویسنده کتابی جدید با موضوع خانواده ترامپ و مشاور پیشین بانوی اول آمریکا می گوید ملانیا برای کاری که انجام دادم پول نداد و دبه درآورد!

 بازخبر/«ملانیا ترامپ» که سابقاً «ملانیا کناوس» نام داشت زادهٔ ۲۶ آوریل ۱۹۷۰ مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا است. او در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ، اَبَر تاجر املاک و مستغلات آمریکایی و رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ازدواج کرد.

او که متولد اسلوونی است، در سال ۲۰۰۱ مقیم دائم ایالات متحده آمریکا و در سال ۲۰۰۶ شهروند این کشور شد. او از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد. او پس از لوییزا آدمز در سال ۱۸۲۵ دومین بانوی اول متولد خارج آمریکا است.

ملانیا از شهری دور در اسلوونی طی چند سال می شود زن رئیس جمهور آمریکا و حالا در این ویترینی که حتی بهتر از دوران مد و خودنمایی های ظاهری دیده می شود، با مشکلات متعددی مواجه می شود و همواره به خاطر نداشتن شرایط لازم برای جایگاهی که به دست آورده مورد انتقاد قرار می گیرد.

«استفانی وینستون وولکاف» دوست و مشاور سابق ملانیا ترامپ در کتاب «من و ملانیا: ظهور و افول دوستی من با بانوی اول» که سه شنبه منتشر می شود، می نویسد: پای حساب و کتاب حق و حقوقم که به میان آمد، ملانیا خود را به ندانستن زد!

وولکاف همچنین در این کتاب در مورد سردی شدید روابط بانوی اول و دختر بزرگ رئیس جمهور، ایوانکا ترامپ می نویسد

او در مورد بانوی اول، مدل سابق مد و اینکه ملانیا در تمام این مدت به رفاقتش تظاهر کرده، می گوید: او واقعاً دوست من نبود. در واقع، کاش هرگز با او آشنا نمی شدم.

«استفانی گریشام»، سخنگوی ملانیا ترامپ، در بیانیه ای که به صورت ایمیل منتشر شده کتاب را «پر از اشتباه و پارانویا(بدگمانی افراطی)» و «برآمده از نیاز برای انتقام» عنوان می کند.

وولکاف همچنین در این کتاب در مورد سردی شدید روابط بانوی اول و دختر بزرگ رئیس جمهور، ایوانکا ترامپ می نویسد.

او می نویسد که دختر ترامپ و ملانیا همسر ترامپ زمانی با هم خوب بودند و او ایوانکا را شاهزاده صدا می کرد اما بعد روابطشان به هم خورد.

وولکاف همچنین توضیح داد که چگونه آنها (ملانیا و مشاورانش) «عملیات بلاک کردن ایوانکا» را برای جلوگیری از برجستگی بیش از حد او در عکس های روز تحلیف پدرش پیش بردند.

ایوانکا ترامپ روز دوشنبه از اظهار نظر خودداری کرد. یکی از نزدیکان ایوانکا ترامپ گفت که پیوستن فرزندان رئیس جمهور در چنین مناسبت تاریخی امری سنتی است.

وولکاف دو فصل از ۱۱ فصل کتاب را به برنامه ریزی برای مراسم تحلیف ژانویه ۲۰۱۷ اختصاص داده است و کمیته مسئول جمع آوری پول برای پرداخت هزینه های چندین روز از رویدادهای تجملاتی و مشکلات سازمانی و ارتباطاتی که کار او را بغرنج و پیچیده کرده بود.

او می گوید بارها برای جمع آوری پول و تامین هزینه های این مراسم اعتراض داشته که در نهایت از خود او به عنوان یک مشکل نام برده اند و بالاخره عذر او را خواسته و با او قطع همکاری کردند.

کمیته تحلیف ریاست جمهوری ترامپ نزدیک به ۱۰۷ میلیون دلار برای این مراسم مجلل و پر زرق و برق جمع آوری کرد، هزینه این مراسم بی سابقه تقریباً دو برابر مراسم تحلیف ریاست جمهوری باراک اوباما در سال ۲۰۰۹ بود.

وولکاف نوشت: من بارها تکرار کردم و مدام نگرانی خود را در مورد بودجه ابراز می کردم و دست آخر من مشکل همه شدم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *