اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کمیسیون بهداشت درباره روند برگزاری کنکور سراسری گزارش تهیه می‌کند

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه هفته آینده به جمع‌بندی درباره نحوه برگزاری کنکور سراسری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن خواهد پرداخت و گزارش جهت قرائت به هیأت رئیسه ارائه می‌شود.

بازخبر/ محسن فتحی  اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان در زمان برگزاری کنکور سراسری مأمور برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری بود. اعضای کمیسیون در حوزه‌های امتحانی حضور پیدا کرده و براساس فرم ارائه شده به آن‌ها نظرات خود را در خصوص میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام کردند. این روند از سوی سایر نمایندگان عضو کمیسیون‌های دیگر هم انجام شد که قرار است نظرات آن‌ها در کمیسیون بهداشت تجمیع شود.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده به بررسی این موضوع می‌پردازد که چقدر پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون سراسری رعایت شده و چه نواقصی وجود داشته است. در نهایت گزارشی به هیأت رئیسه برای قرائت در صحن مجلس داده خواهد شد.

فتحی گفت که طبق بررسی‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است ولی نظر قطعی را کمیسیون بهداشت در روز یکشنبه هفته آینده اعلام می‌کند تا گزارش در جلسه روز چهارشنبه هفته آینده مجلس قرائت شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *