اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

توقف ساخت اسکله بندرخمیر، حاصل بی تدبیری مسئولین وقت بود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: توقف پروژه احداث اسکله بندرخمیر حاصل بی تدبیری مسئولین وقت سازمان محیط زیست بود چرا که به راحتی با رفع ایرادات فنی می توانستیم امروز شاهد بهره برداری از این اسکله باشیم.

بازخبر/ احمد مرادی صبح امروز(ششم شهریورماه) در آئین بهره برداری از پروژه های هفته دولت شهرستان بندرخمیر، افزود: یکی از موهبت های الهی هرمزگان وجود خیرین نیک اندیش و دریادل است که در احداث مراکز آموزشی و درمانی سنگ تمام گذاشته اند اما با این وجود سرانه درمان در هرمزگان به نسبت سرانه کشور می توان گفت حتی از پنجاه درصد کشوری هم پایین تر است. لذا جبران این عقب ماندگی فقط با همت مضاعف و تلاش چندبرابری نمایندگان و مسئولان امکان پذیر است.

وی بیان کرد: بندرخمیر به نوعی نقطه اتصال چند شهرستان و همچنین اتصال جزیره قشم به خشکی است و نقش مهمی در مواقع بحران در پدافند غیرعامل خواهد داشت لذا بیمارستان ٣٢ تختخوابی بندرخمیر پاسخگوی نیازهای این شهرستان نیست و ارتقا آن به بیمارستان ۶۴ تختخوابی امری اجتناب ناپذیر است. از طرف دیگر اعتقاد داریم این مهم باز هم کافی نخواهد بود و پیگیر راه اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در بندرخمیر هستیم.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: توقف پروژه احداث اسکله بندرخمیر حاصل بی تدبیری مسئولین وقت سازمان محیط زیست بود چرا که به راحتی با رفع ایرادات فنی می توانستیم امروز شاهد بهره برداری از این اسکله باشیم.

مرادی همچنین توجه به موضوعات مرزنشینی و ملوانی و ارتقا گمرک شهرستان را از پیش نیازهای رونق تجارت و کسب و کار در بندرخمیر عنوان کرد و قول داد تا در دور جدید مجلس این موضوعات از طریق مجمع نمایندگان پیگیری شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *