چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
استاندار هرمزگان:

جایگاه مناسب عرضه صنایع دستی و پایانه گردشگری در جزیره هرمز ایجاد می‌شود

جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای و پروژه‌های عمرانی در جزیره هرمز و شهرستان بشاگرد، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، مهندس عبدالعلی صاحب محمدی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، دکتر امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت و دیگر مسئولان مرتبط، در تهران برگزار شد.

بازخبر/ استاندار هرمزگان صبح امروز(پنجم شهریورماه) در خصوص این نشست، عنوان کرد: با توجه به اجرای طرح توسعه جزیره هرمز با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با پیگیری‌های صورت گرفته در این نشست مقرر شد، اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل رینگ دور جزیره هرمز با ایجاد امکانات مناسب انجام شود.

وی ادامه داد: در راستای طرح اصلاح معابر و کوچه های جزیره هرمز نیز اعتباری از سوی بنیاد برکت اختصاص خواهد یافت.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین جایگاه و محل مناسب عرضه صنایع دستی و پایانه گردشگری در جزیره هرمز با مشارکت بنیاد برکت، راه‌اندازی می‌شود.

همتی تصریح کرد: برای توسعه شهرستان بشاگرد نیز پنج میلیارد تومان در راستای تامین آب و پنج میلیارد تومان جهت ساخت راه از سوی بنیاد برکت به این شهرستان اختصاص یافت تا طرح‌های مربوطه اجرایی و تکمیل شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *