اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی

رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح مشترک پلیس راهور با تاکسیرانی و برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی خبر داد.

    بازخبر/سردار محمد حسین حمیدی صبح امروز اجرای طرح گشت مشترک پلیس راهور فاتب با تاکسیرانی را اعلام کرد و اظهارکرد: این طرح به منظور برخورد با مسافربرهای شخصی و تخلفات حوزه مسافربرها عملیاتی شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در جمع گشت های مشترک در محوطه ستاد پلیس راهور فاتب گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه ترافیک حضور مسافربرهای شخصی در پایانه ها، معابر، میادین و …. است که این مسافربرها به حمل و جابجایی مسافران به طور غیر قانونی می پردازند.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی هایی که بین پلیس راهور فاتب و سازمان تاکسیرانی صورت پذیرفت، طرح گشت مشترک بین این دو سازمان از امروز با جدیت و قوت شروع شد و در این طرح با تخلفاتی که در حوزه حمل و نقل مسافر روی می دهد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

به گزارش پایگاه خبری پلیس حمیدی ابراز امیدواری کرد که در این طرح با برخورد های قانونی که صورت می گیرد به روان سازی ترافیک کمک کند و رضایتمندی شهروندان حاصل شود .

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *