چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
در راستای اجرای طرح محله به محله شهرداری صورت گرفت

اصلاح تابلوهای ترافیکی ورفع نقاط حادثه خیز سطح شهر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر؛ از اصلاح، بهسازی و نصب مجدد تابلوها، و علائم ترافیکی برخی معابر، در طرح محله به محله خبر داد.

حسین اخلاقی ایجاد ایمنی و آرام سازی معابر در کوچه ها، محلات و نقاط کمتر مورد توجه شهر را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ایمن سازی معابر اصلی و فرعی شهر نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی آمد و شد خودروها و شهروندان ایفا می کند.
▫️اخلاقی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح محله به محله هر هفته نقاطی از شهر مورد بازدید و بررسی میدانی قرار می گیرد و درصورت نیاز ؛ تجهیزات ایمنی و ترافیکی اصلاح و بازسازی می شوند.
▫️رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری، عنوان کرد: در بازدید های بعمل آمده، محله کوی آزاد شهر، کوچه شاهد، میدان انبه، محله طلیعه، خیابان پدران آسمانی( بلوار سید جمال و بلوار امام خمینی (ره) ) در مناطق یک، دو و سه شهرداری مورد بررسی و بازدید قرار گرفتند.
▫️وی اظهار کرد: از جمله فعالیت های انجام شده اصلاح و آچار کشی پکیج های عابر پیاده، تعمیر و راه اندازی چراغ چشمک زن و تعویض سر تابلوهای فرسوده در محلات ذکر شده بوده است.
▫️اخلاقی همچنین جمع آوری استوانه ایمنی فرسوده در نقاطی همچون درب ورودی شهرداری مرکزی، چهارراه فاطمیه، بلوار پدران آسمانی، روبروی پارک لاله و حد فاصل میدان شهدا تا چهارراه سازمان را از دیگر فعالیت های سازمان در طرح محله به محله برشمرد.
▫️این مسئول در پایان اظهار کرد: بازدید و بررسی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس سطح شهر و رفع مشکلات و نواقص ایمنی ترافیکی بوجود آمده نیز از دیگر فعالیت ها بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *