اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان خبرداد

از سرگیری نماز جمعه در برخی شهرستان‌های هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نماز جمعه و جماعت در برخی شهرستان‌های هرمزگان این هفته برگزار می‌شود.

بازخبر/حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز(۲۳ مردادماه) در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، افزود: نماز جمعه در همه شهرستان‌ها به جزء شهرستان‌های بندرعباس جاسک، میناب، رودان، کیش، قشم و پارسیان برگزار می‌شود

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه شهرستان بندرعباس از هفته آینده همزمان با اول محرم الحرام برگزار می‌شود، اظهار کرد: سالخوردگان از حضور در نماز جمعه و جماعت خوداری کنند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: مردم برای شرکت در مراسمات مذهبی از وسایل شخصی استفاده کنند و با توجه به شرایط کرونایی تامین وسایل عمومی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در سه هفته گذشته روند رو به کاهشی در زمینه بستری‌ها و بروز بیماری داشته ایم، عنوان کرد: نماز گزاران دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله دو متری را رعایت کنند واز تجمع خودداری و حتما از سجاده، مهر و کتب ادعیه شخصی استفاده کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *