ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان خبرداد

سنجش ۶ هزار و ۴۴۶ نو آموز بدو ورود به دبستان هرمزگان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی هرمزگان گفت: از این تعداد تاکنون ۶ هزار و ۴۴۶ نو آموز بدو ورود به دبستان در ۳۳ پایگاه سلامت استان سنجش شده اند.

بازخبر/شهباز بارانی  با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول مرداد آغاز شده است، افزود: از این تعداد نوآموز سنجش شده، ۴۰۸ نفر برای ارزیابی هوش، ۲۳۵ نفر مشکوک به مشکل بینایی، ۶۹ نوآموز مشکوک به مشکل شنوایی، ۱۳ نوآموز دارای اختلال جسمی-حرکتی و ۲ نوآموز مشکوک به اختلال طیف اوتیسم به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۷ نفر دانش آموز هم برای سنجش جهشنوبت گیری کردند که ازاین تعداد ۹۴ نفر مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.

بارانی ادامه داد: سنجش جهش برای دانش آموزانی انجام می‌شود که از نظر معلم و مدرسه دارای بهره هوشی بالای هستند و در یک سال می‌توانند دو پایه را بگذرانند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی هرمزگان پیش بینی کرد امسال ۲۳ هزار نوآموز برای ورود به پایه اول مورد سنجش و ارزشیابی قرار گیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *