آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هرگونه تجمع و مراسم‌هایی مانند علم گردانی، دسته روی و تعزیه خوانی ممنوع

سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

بازخبر/ جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا صبح امروز(۲۲ مردادماه) در نشست بررسی شیوه نامه های بهداشتی در ایام عزاداری محرم گفت: امسال در برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بر رعایت فاصله دو متری، استفاده از ماسک، لوازم شخصی و وارد نشدن آسیب به شهروندان تاکید شده است.

سعید ناجی افزود: به همین منظور برگزاری هرگونه تجمع و مراسم‌هایی مانند علم گردانی، دسته روی، تعزیه خوانی و شیرخوارگان حسینی ممنوع است.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: تلاش صدا و سیما نیز بر تهیه و تولید برنامه‌های متناسب و پرمحتوا در این زمینه، و بهره مندی شهروندان در منازل است.

ناجی با اشاره به اینکه پخش نذورات نیز تابع شرایط خاص است و بصورت غذای پخته شده نیست، اضافه کرد: سازمان صمت استان نیز باید نسبت به تهیه اقلامی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده توجه لازم را داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *