چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان"

احتیاط در تردد شناورها در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس لحاظ شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به متلاطم شدن دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس در طول روز توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

بازخبر/رمرضیه سی سی پور  افزود: طی امروز تحت تاثیر فعالیت سامانه مونسونی در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس، افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی سبب متلاطم شدن دریا در طول روز خواهد شد که توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد و افزایش ابر با احتمال رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش‌بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: همچنین وقوع تگرگ و سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه این شرایط جوی و دریایی به تناوب تا پایان هفته جاری پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: نوسانات دمایی نیز در این مدت تغییرات چندانی نخواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *