اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رحمانی‌فضلی: نقش‌آفرینی جوانان و تشکل‌ها در امنیت‌بخشی به کشور موثر است

وزیر کشور گفت: هر جا جوانان به صورت فعال در قالب تشکل‌ها و سازمان‌ها ورود داشتند، توانستند به ما در امنیت‌بخشی در کشور و استان‌ها کمک کنند.

بازخبر/ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه آیین اعطای اعتبارنامه مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان که صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: مولود جدیدی در جلسه امروز در زمینه تشکل‌ها پا به عرصه نهاد و امیدواریم توفیق داشته باشند به اهداف خوب و موثر خود که ارتقا جمهوری اسلامی و توسعه کشور است، برسند.

وی درباره نقش این سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه امنیت بیان کرد: چون ما امنیت را به معنای عام آن می‌بینیم، مشارکت و تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه‌ها، مقوّم امنیت است و هر چه بتوانیم از جوانان در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیشتر استفاده کنیم، در تقویت امنیت ملی موفق‌تر خواهیم بود.

وزیر کشور گفت: هفت سال تجربه من در وزارت کشور این را به اثبات رسانده که هر جا جوانان به صورت فعال در قالب تشکل‌ها و سازمان‌ها ورود داشتند، توانستند به ما در امنیت‌بخشی در کشور و استان‌ها کمک کنند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت، انرژی بالا، افکار، اندیشه‌های عالی و قدرت ریسک‌پذیری جوانان استفاده کنیم. وزارت ورزش نیز گام‌های بلندی در حوزه سمن‌ها برداشته و با اقدام امروز، سمن‌ها جایگاه حقیقی ملی پیدا کردند که می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشند. دولت زمینه‌سازی این تأثیرگذاری را انجام داده و این سازمان‌های مردم‌نهاد هستند که باید تلاش خود را برای رسیدن به اهداف عالی خود انجام دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *