اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش هرمزگان:

در زمینه اینترنت دار کردن مدارس هرمزگان نگرانی نداریم

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: امسال با کمک گروه‌های آموزشی زیرساخت‌های لازم برای اینترنت دار کردن مدارس استان حتی در دورافتاده ترین نقطه نیز صورت گرفته و در این زمینه نگرانی نداریم.

بازخبر/ابراهیم خوشبخت ، افزود: ۲۲ منطقه آموزشی هرمزگان برای اول مهرماه آماده است و دغدغه‌ای از لحاظ تولید محتوای آموزشی به روش حضوری و غیرحضوری دانش آموزان نداریم.

وی اظهار کرد: دربحث توزیع و ساماندهی معلمان نیز کارها به خوبی انجام شده و درحال صدور و ابلاغ همکاران فرهنگی هستیم.

خوشبخت ادامه داد: همه شرایط برای آموزش حضوری و غیرحضوری ۳۴۰ هزار دانش آموز استان درسال تحصیلی جدید (۹۹-۱۴۰۰) فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ملزومات اساسی دانش آموزان داشتن کتاب است، گفت: تاکنون ۹۷ درصد دانش آموزان هرمزگان برای اخذ کتاب در سامانه ثبت نام کردند و سه درصد باقی مانده نیز تا فردا مهلت ثبت دارند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ تاکنون در دولت تدبیر و امید آموزش وپرورش هرمزگان دربحث آموزشی، پرورشی، اداری و پشتیبانی پیشرفت‌های خوبی با تلاش مدیریت و کارکنان صورت گرفته و اکنون حرفی برای گفتن داریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *