اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

هرمزگان همچنان در وضعیت پرخطر و پیک بیماری کروناست

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هرمزگان همچنان در وضعیت پرخطر و پیک بیماری است و آینده وضعیت شیوع بیماری به رفتار مردم بستگی دارد.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۱۹ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ساعت گذشته، ۶ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها در استان به ۵۹۶ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ بیمار کرونایی بستری و ۵۳ بیمار با بهبود حالشان مرخص شده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۱۲ بیمار کرونایی در بخش ایزوله و ۷۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند که حال ۲۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان با بیان اینکه تاکنون ۵۲ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان انجام‌شده است، اظهار کرد: استان هنوز در وضعیت پرخطر و پیک بیماری است، البته در شاخه نزولی با شیب کند به سمت کاهش و آینده وضعیت شیوع بیماری به رفتار مردم بستگی دارد.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین رفتار مراقبتی مردم استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت بهداشت فردی و مراجعه به مراکز درمانی در صورت داشتن علائم است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *