توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

بازیگری که ادعا دارد به خاطر بی حاشیه بودن کم کار شده است

سارا خوئینی‌ها بازیگر سینما و تلویزیون، درباره یکی از اساسی‌ترین معضلات حال حاضر سینما صحبت کرد و علت کم کاری خودش را نیز بی حاشیه و سخت‌گیر بودن دانست.

بازخبر/

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری شب گذشته پنجشنبه(۱۶مرداد) میزبان سارا خوئینی‌ها بازیگر سینما و تلویزیون بود. این بازیگر به تازگی در سریال‌های تلویزیونی «گاندو» با کارگردانی جواد افشار و «آچمز» با کارگردانی مهرداد خوشبخت ایفای نقش کرده بود درباره علت کم کاری‌اش صحبت کرد.

خوئینی‌ها یکی از بزرگ ترین معضلات حال حاضر سینما را ورود سرمایه گذاران ناوارد به این عرصه دانست و در این باره گفت: «درگذشته تعداد محدودی سرمایه گذار بودند و هدفشان واقعا ارتقای فرهنگ و هنر بود اما متاسفانه به نظر من یکی از بزرگ‌ترین معضلات حال حاضر سینما، ورود سرمایه گذارانی است که سعی دارند نظر خود را به فیلمساز تحمیل کنند و بعضا هم مهارت و سوادی در این رشته ندارند.»

درباره علت کم کاری خود ادامه داد: « من در انتخاب نقش بسیار سخت گیر هستم و معیارهای زیادی هم دارم اما فکر می‌کنم یکی از دلایلی که باعث شده است اخیرا کم کار شوم؛ بی حاشیه بودنم است. البته برای حضور در یکسری نقش‌ها باید یک ویژگی‌هایی داشته باشی و عضو یک گروه‌هایی باشی که من اینگونه نیستم.»

این بازیگر در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال به خاطر پول نقشی را پذیرفته‌ای گفت: «بله، متاسفانه این کار را انجام داده‌ام چون پول خوبی داشته است.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *