توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

محمد رضا خاتمی، جایگزین عارف می‌شود؟

دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب آقای خاتمی شخصیت ارزنده و محترمی است که جایگاه خاص خود را در جبهه اصلاحات دارد، اما هنوز جلسه و یا بحثی در خصوص ریاست شورای عالی سیاستگذاری صورت نگرفته است.

بازخبر/جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب در خصوص مطرح شدن شایعاتی پیرامون صورت گرفتن برخی تلاش‌ها با هدف ریاست محمدرضا خاتمی بر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، گفت: این خبر طبق معمول همانند القاء اخبار کذبی است که برخی تلاش دارند به صورت یکطرفه به جامعه منتقل کنند، نادرست است.

وی ادامه داد: تا این لحظه هیچگونه صحبت یا تشکیل جلسه‌ای اتفاق نیفتاده و هیچ گزینه مشخصی هم وجود ندارد که در مورد او بحث شده باشد و تا الان هم تمام گزینه‌هایی که مطرح هستند و قابلیت برعهده گرفتن ریاست شورایعالی را دارند، تنها در حد بیان نظر بوده و هنوز جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است.

امام همچنین اظهار داشت: آقای خاتمی به هر حال شخصیت ارزنده و محترمی است که جایگاه خاص خود را در جبهه اصلاحات دارد، ایشان شاید یکی از گزینه‌ها باشد اما تاکنون نه جلسه و بحثی صورت گرفته است و نه این دوستان نیاز به تلاش دارند. بلکه اگر این دوستان قرار باشد این مسئولیت را بپذیرند، مقبولیت و پذیرش لازم در جریان اصلاح‌طلب را دارند و نیاز به این تلاش‌هایی که مطرح می‌شود، نیست.

دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی پیرامون مطرح شدن کاندیداهای مختلف و اینکه تاکنون بحث و گفت‌وگویی در این رابطه در جریان اصلاح‌طلب شکل گرفته است یا نه، بیان داشت: خیر، هنوز هیچ صحبتی در این خصوص مطرح نشده و مطرح نیست.

وی افزود: مادامی که نهادهای حاکمیتی در سیاستگذاری‌هایشان تغییر رویکرد نداده و تجدیدنظر نکنند و نخواهند که نقش مردم را جدی‌تر تلقی کنند و اجازه ندهند که تمام سلایق در انتخابات حضور پیدا کنند، بحث کردن در مورد انتخابات، از اساس بیهوده است.

امام در ادامه اظهار داشت: ما زمانی می‌توانیم در صحنه انتخابات شرکت کنیم که در درجه اول مردم این رغبت را از خودشان نشان دهند، انگیزه و رغبتی هم که مردم باید در این زمینه احساس کنند در تغییر رویکردی است که نهادهای حاکمیتی باید از خود نشان دهند.

وی در پایان با اشاره به ردصلاحیت‌های صورت گرفته در انتخابات مجلس اسفندماه، تصریح کرد: اگر قرار باشد همچنان روال کار، همان روال قبل و منتهی به انتخابات مجلس یازدهم باشد، همان وضعیت تکرار خواهد شد و اگر مردم به صحنه نیایند احزاب و گروه‌های سیاسی محلی از اعراب نخواهند داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *