توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

مرغ چقدر گران شد؟

مهر به نقل از نایب رئیس کانون مرغداران گوشتی وضعیت توزیع و قیمت نهاده‌های دامی و احتیاط مرغداران در جوجه‌ریزی را عامل افزایش قیمت مرغ اعلام کرد و نوشت: افزایش تقاضا برای مرغ نیز در رشد قیمت موثر بوده است.

بازخبر/حبیب اسدالله نژاد وضعیت توزیع و قیمت نهاده‌های دامی و احتیاط مرغداران در جوجه‌ریزی را عامل افزایش قیمت مرغ اعلام کرد و گفت: افزایش تقاضا برای مرغ نیز در رشد قیمت مؤثر بوده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت مرغ به ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز منجر به رشد تقاضا برای مصرف مرغ شده و در افزایش قیمت هم مؤثر بوده است.

وی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را ۱۳,۰۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: به تبع این مساله قیمت مرغ گرم نیز به بین ۱۹۰۰۰ تا ۱۹,۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته و بواسطه ارزان‌تر و اقتصادی بودن مرغ، تقاضا برای مصرف این ماده پروتئینی بالا رفته است.

اسدالله نژاد با بیان اینکه مرغداران همچنان از وضعیت تأمین و توزیع و از همه مهم‌تر قیمت نهاده‌ها ناراضی و کلافه هستند، افزود: تولیدکنندگان در جوجه ریزی با ترس و احتیاط عمل می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قیمت جوجه یکروزه اضافه کرد: متأسفانه تولید کنندگان جوجه نیز در حال زیان هستند و ادامه این شرایط ممکن است به خروج بسیاری از واحدهای مرغ مادر از چرخه تولید منجر شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *