توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
وزیر علوم در حاشیه جلسه هیئت دولت بیان کرد

ممکن است در برگزاری کنکور از ظرفیت ورزشگاه‌ها نیز استفاده کنیم

وزیر علوم گفت: ما فضاهای بهتر و بیشتری را برای برگزاری کنکور نیاز داشتیم که وزیر ورزش پیشنهاد استفاده از ورزشگاه‌ها را دادند که این موضوع را بررسی می‌کنیم و هرجا لازم باشد از همین ظرفیت بهره می‌گیریم.

بازخبر/منصور غلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در روزهای پیش‌رو کنکور کارشناسی‌ارشد را داریم و طبق پروتکل‌ها و تدابیر بهداشتی مصرح در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت انجام می‌شود. آنچه که به عنوان دستورالعمل توسط وزارت بهداشت مشخص شده را تمامی حوزه‌های برگزاری کنکور موظف به انجام آن هستند.

وی افزود: سازمان سنجش نیز بر آن نظارت می‌کند و بازرسان مسائل بهداشتی هم از سوی خود وزارتخانه بهداشت در این آزمون حضور پیدا خواهند کرد.

غلامی با بیان اینکه آزمون سراسری دوره‌های کاردانی و کارشناسی هم در همان تاریخ اما با تغییر زمان صبح و عصر برگزار می‌شود، اظهار کرد: بررسی‌های اولیه برای اینکه این آزمون هم به خوبی برگزار شود انجام شده و وزیر ورزش هم پیشنهاد استفاده از ورزشگاه‌ها را داده است. ضمن اینکه از فضاهای قبلی هم که پیش‌بینی شده استفاده می‌کنیم اما برای جمعیت مازاد که به دلیل فاصله‌گذاری بیشتر به وجود می‌آید، از ظرفیت ورزشگاه‌ها نیز احتمالاً استفاده خواهیم کرد.

وزیر علوم در پایان گفت: داوطلبان حتماً مرجع اصلی کسب اطلاعات خود را سایت سازمان سنجش قرار دهند و امیدواریم در روزهای آتی خبرهای بهتری درباره بهبود شرایط برگزاری آزمون اعلام کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *