توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

حامد بهداد یا محمدرضا گلزار، انتخاب کدام است؟

در برخی از سریال‌های مشهور نقش اصلی را نخست برای بازیگر دیگری در نظر گرفتند اما انتخاب نهایی چیز متفاوتی از آب درآمد.

بازخبر/می‌دانستید که در سریال «دل» از آغاز کار قرار بود نقش اصلی را محمدرضا گلزار بازی کند. این نقش البته در نهایت به حامد بهداد رسید تا شاهد تکرار دوباره زوج گلزار – بیات نباشیم.

بهداد بیشتر در نقش شخصیت‌های بسیار برون‌گرا و گاه عصبی با واکنش‌های تند، بازی کرده اما در سریال «دل» در نقش متفاوتی ظاهر شده است. «آرش» جوانی ثروتمند و از طبقه مرفه است، اتفاقا او برخلاف تصویر غالبی که از نقش‌های بهداد در ذهن وجود دارد، شخصیتی بسیار آرام، موجه و منطقی دارد که کمتر عصبانی می‌شود و مسائل را با گفت‌وگو و محترمانه حل می‌کند. حامد بهداد که در «قصر شیرین» هم ثابت کرده بود می‌تواند در نقش‌های آرام و درون گرا بازی کند، در سریال «دل» نیز انتخاب نامناسبی برای «آرش» نبوده. برخلاف او گلزار انتخاب بدی برای این شخصیت بوده. او بارها در نقش جوان عاشق‌پیشه ثروتمند و در سریال «عاشقانه» نیز نقش همسر ساره بیات را بازی کرده بود. علاوه بر تکراری بودن نقش، کیفیت بازی حامد بهداد با محمدرضا گلزار بسیار متفاوت است، بنابراین جایگزینی بهداد به نفع «دل» تمام شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *