توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

پیام وزیر کشور بعد از انفجار بزرگ در لبنان

در پی انفجار عصر سه شنبه در بندر بیروت و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با همتای لبنانی‌اش ابراز همدردی کرد.

بازخبر/به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در نامه ای به آقای محمد فهمی وزیر کشور جمهوری لبنان با ابراز همدردی و تسلیت به مردم لبنان که در اثر حادثه انفجار در بندر بیروت عزادار شده اند تاکید کرد وزارت کشور در چارچوب سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه کمک و امدادرسانی به آسیب دیدگان آمادگی کامل دارد. حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل  در توئیتی نوشت:‏⁧‫حادثه انفجار روز جاری در بندر ⁧‫بیروت‬⁩ موجب تاثر شدید شد. صمیمانه ترین مراتب همدردی و تسلیت خود را به همه برادران و خواهران لبنانی عزیز اعلام می دارم. برای بازماندگان این حادثه صبر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم. آماده هرگونه مساعدت هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *