توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
استاندار هرمزگان:

اسکله نخل ناخدا بندرعباس به استانداری هرمزگان واگذار شد

استاندار هرمزگان ارتقاء کیفیت جاده‌های شهرستان بشاگرد را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌ای این منطقه دانست و گفت: تکمیل راه های روستایی و احداث پل دوم بر روی رودخانه جگین شهرستان بشاگرد با حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

بازخبر/فریدون همتی روز گذشته (۱۴ مردادماه) در تشریح مسائل مطرح شده در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به برنامه‌های دولت در حوزه ساخت راه روستایی در شهرستان بشاگرد، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به بهبود راه‌های روستایی در شهرستان بشاگرد دارد و امید است تا پایان دولت گام‌های بزرگی در این حوزه برداشته شود.

وی ارتقاء کیفیت جاده‌های شهرستان بشاگرد را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌ای این منطقه دانست و عنوان کرد: مقرر شد که با تقویت اداره کل راهداری استان هرمزگان از طریق حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی، تکمیل راه‌های روستایی شهرستان بشاگرد در دستور کار قرار گیرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به احداث پل دوم بر روی رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی توان مالی و لجستیکی خود را برای اتمام راه‌های روستایی بشاگرد و پل جنوب رودخانه جگین به کار خواهد گرفت.

همتی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که معاون وزیر برنامه‌های استانداری هرمزگان را در خصوص رینگ شیب کوه و زیرکوه شهرستان بشاگرد پیگیری کند و حمایت‌های مالی لازم برای تحقق این امر انجام شود.

وی ادامه داد: تکمیل کریدور ساحلی جنوب کشور در هرمزگان، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی نیز قرار گرفت و حمایت‌های لازم برای تکمیل این پروژه تا پایان سال انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر به جز واحدهایی که تعاونی‌های آن‌ها مشکل حقوقی دارند، انجام شد و طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان مورد پیگیری قرار گرفت.

همتی اضافه کرد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی، اسکله نخل ناخدا بندرعباس برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به استانداری هرمزگان واگذار شد.

وی با اعلام حمایت وزیر راه و شهرسازی از احیاء و نوسازی بافت فرسوده در شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: در این راستا تسهیل و تسریع احداث و نوسازی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در محله اسلام آباد بندرعباس در دستور کار قرار دارد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر بازگشایی معابر محله اسلام آباد، اضافه کرد: در تلاش برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در ۳۵۰ هکتاری شهرک پیامبر اعظم(ص) و رفع موانع ساخت منازل محله چاهستانی‌ها هستیم.

همتی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی به معاون شهرسازی این وزارتخانه، ساخت شهرک‌های جدید مسکونی در چارک، جاسک و قشم سرعت پیدا خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *