توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

برگزاری آزمون آنلاین داوری برای نخستین بار در کشور

رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: آزمون آنلاین داوری برای بیش از ۷۰۰ شرکت کننده در استان هرمزگان برگزار شد.

بازخبر/علی صالحی صبح امروز(۱۵ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت دستور العمل های بهداشتی برای نخستین بار در کشور آزمون آنلاین داوری از طریق سامانه الکترونیک و توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری این آزمون جامع ، بیش از ۷۰۰ شرکت کننده در اقصی نقاط استان هرمزگان با مراجعه به سامانه طراحی شده در فضای وب به رقابت علمی پرداختند.

صالحی با اشاره به برگزاری دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته داوری طی ماه های اخیر در استان هرمزگان، اضافه کرد: این جلسات در هفت مرحله و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار شد و در مرحله نهایی آن که به صورت کارگاه علمی برگزار شد، بیش از ۷۰۰ دانش‌پذیر با تدریس قضات مجرب دادگستری استان به فراگیری مطالب و یادگیری اصول داوری حقوقی پرداختند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به روند اجرایی و نحوه برگزاری آزمون به منظور تشکیل کانون داوری در استان هرمزگان یادآور شد: شرکت‌کنندگانی که در آزمون نهایی، حدنصاب نمره قبولی را کسب می‌کنند، به عضویت کانون داوری دادگستری استان در می آیند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *