توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

تلاش دموکرات‌ها برای لغو مناظره انتخاباتی بین بایدن و ترامپ

برخی منابع خبری گزارش داده‌اند تحلیلگران راهبردی حزب دموکرات و برخی از حامیان «جو بایدن»، نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از او خواسته‌اند با «دونالد ترامپ» مناظره نکند.

    بازخبر/مجله نیوزویک نوشته این گروه از اعضا و هواداران حزب دموکرات درباره دلیل این موضوع گفته‌اند برگزاری چنین مناظره‌هایی تریبونی برای دروغگویی در اختیار دونالد ترامپ قرار می‌دهد. 

«جو لاکهارت»، سخنگوی اسبق کاخ سفید همانند بسیاری از دیگر راهبردشناسان حزب دموکرات به صراحت از بایدن خواست: «هر کاری انجام می‌دهی، با ترامپ مناظره نکن.»

لاکهارت در مصاحبه‌ای روز شنبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان دلیل خودش برای این موضع‌گیری را اینطوری عنوان کرد که برگزاری مناظره به ترامپ اجازه می‌دهد «دروغ‌هایش را تکرار کند.»

ستاد تبلیغاتی ترامپ در مقابل از «کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی» که مسئولیت برگزاری مناظره‌ها را بر عهده دارد خواسته حتی تعداد جلسه‌های مناظره را افزایش دهد.

علی‌رغم دلایلی که دموکرات‌ها آورده‌اند به نظر می‌رسد عملکرد بهتر ترامپ در مناظره‌های انتخاباتی در سال ۲۰۱۶ در برابر «هیلاری کلینتون» هم در تلاش آنها تأثیر دارد.

لاکهارت در مصاحبه روز شنبه خود با سی‌ان‌ان گفت: «در مناظره‌های سال ۲۰۱۶ شاهد بودیم که هیلاری کلینتون روی موضوعات تسلط داشت. نکاتی که او مطرح کرد صادقانه‌تر بود و به حرف‌های ترامپ برتری داشت.»

وی اضافه کرد: «با وجود این، ترامپ با عملکردی بهتر از ترامپ از مناظره‌ها خارج شد چون ترامپ مرتباْ همان دروغ‌ها را تکرار می‌کرد: دیوار را می‌سازیم و مکزیک پولش را می‌دهد، همه متجاوزان مکزیکی را از کشورمان بیرون می‌کنیم، توافق‌های تجاری بزرگی می‌کنیم. هیچ‌کدام از این اتفاق‌ها نیفتاده‌اند.»

نیوزویک نوشته در هفته‌های گذشته مطالب متعددی در روزنامه‌ها در حمایت از لغو مناظره‌های انتخاباتی منتشر شده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *