توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
شعبه تهران حزب ندای ایرانیان در بیانه‌ای مطرح کرد

۶ پیشنهاد برای تعطیلی تهران جهت عبور از پیک کرونا

شعبه تهران حزب ندای ایرانیان در بیانیه ای خواستار اقدامات فوری ستاد کرونا تهران در برابر پاندمی کرونا شد.

بازخبر/ متن این بیانیه به شرح زیر است:

با عنایت به همه گیری لجام گسیخته ویروس کووید (۱۹) در سطح استان تهران و اخباری که از وضعیت خطرناک مبتلایان و درگذشتگان در روز جاری و روزهای گذشته از سوی مراکز خبری معتبر منتشر می گردد، شورای شعبه تهران حزب ندای ایرانیان از احزاب پیشرو در امور مدنی و اجتماعی،  پیشنهادات خود به منظورجلوگیری از پیشروی حداکثری و خطرناک پاندمی کرونا را به استانداری تهران و سایر دستگاه های ذیربط سطح استان  اعلام می دارد.

۱-پیشنهاد می گردد به منظور مهار پاندمی و در راستای بهبودی افراد ناقل و درگیر شده کلیه سازمان ها ،موسسات، شرکت ها و دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون خدمات کشوری ، شرکت ها و موسسات نیمه خصوصی ، خصوص و کلیه اصناف (به غیر از صنوفی که خدمات ضروری (مواد خوراکی و بهداشت) ارائه می نمایند به مدت (۱۴) روز در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تعطیل گردد.

۲- پیشنهاد می گردد در راستای عدم به وجود آمدن مشکلات در چرخه اقتصادی کشور، بانک ها و کلیه دستگاه هایی مانند سازمان برنامه و بودجه ، خزانه داری کل ، صندوق بازنشستگی کشوری و… که رسالت خطیری مانند واریز اعتبارات دستگاه ها و یا واریز حقوق بازنشستگان ،مستمری بگیران و شاغلین را بر عهده دارند در صورت وجود بستر مناسب دورکاری ، از منزل نسبت به انجام وظیفه اقدام نموده و یا در صورت عدم وجود بستر مناسب تنها کارشناسان و مسئولان کلیدی با مدت زمان کاری اندک و با وسائط نقلیه مطمئنی که دستگاه مورد نظر تأمین می نماید در محل کار حضور پیدا کنند.

۳-پیشنهاد می گردد با کلیه مدیران و مسئولان که از رعایت حضور حداقلی سر باز می زنند طبق مجازات تعیین شده در ستاد ملی کرونا برخورد شده و کارکنان تحت امر نامبردگان موظف اند موضوع مزبور را به سازمان بازرسی کل کشور اطلاع داده تا با مدیران خاطی برخورد کیفری شود.

۴-راه های ورودی و خروجی شهرستان های سطح استان و کلانشهر تهران به مدت (۱۴) روز مسدود و کلیه ورود یا خروج وسائط نقلیه عمومی و شخصی ممنوع گردد.

۴-کلیه پارک هاو مراکز تفریحی تا پایان زمان مقرر (۱۴ روز) تعطیل شده و ورود کلیه افراد به این مراکز ممنوع شود.

۶-کلیه مشاغل خصوصی و سایر صنوف که مشغول ارائه خدمات ضروری می باشند موظف اند کلیه پروتکل های ستاد ملی کرونا را رعایت نموده و تا حد امکان خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه نمایند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *