ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغاز سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری از عید غدیر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری از عید غدیر خبر داد و گفت: این در حالیست که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سفرهای تفریحی و به شکل گذشته در کشور امکان پذیر نیست و باید به سمت شیوه های جدید و مبتنی بر سلامت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گام برداشته شود.

بازخبر/ تفاهم نامه ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و گردشگری سلامت محور به بازنشستگان کشوری میان صندوق بازنشستگی کشوری و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر با هدف آغاز سفرهای سلامت محور یک روزه بازنشستگان کشوری به امضاء رسید.

محمود مرتضایی‌فرد، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در جریان امضای این تفاهم نامه با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت بازنشستگان تحت پوشش این صندوق، گفت: راهبرد جدید صندوق بازنشستگی کشوری امضای تفاهم‌نامه‌هایی است که ضمن ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و گردشگری متنوع و مطلوب، هم زمان، سلامت‌محور نیز باشند.

مرتضایی فرد تصریح کرد: سفرهای سلامت‌محور بازنشستگان با امضای این تفاهم‌نامه کلید خواهد خورد و امیدواریم در مراحل بعدی این سفرها در کل کشور گسترش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سفرهای تفریحی و به شکل گذشته در کشور امکان پذیر نیست و باید به سمت شیوه های جدید و مبتنی بر سلامت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گام برداشته شود.

وی تاکید کرد: دوره جدید سفرهای صندوق بازنشستگی کشوری در قالب «سفرهای سلامت‌محور» هم‌زمان با عید سعید غدیرخم آغاز خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امین عارف‌نیا مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر نیز در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: ارائه خدمت به بازنشستگان فرصتی ارزشمند و مغتنم است و خوشحالیم که با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی می‌توانیم از این پس در این حوزه به ارائه خدمت بپردازیم.

وی با اشاره به اهداف این موسسه در عرصه فرهنگ و هنر، توسعه خدمات فرهنگی، آموزشی و گردشگری در کشور را از مهم‌ترین اهداف این موسسه برشمرد و گفت: این تفاهم‌نامه گام نخست در زمینه همکاری میان موسسه فرهنگ و هنر و صندوق بازنشستگی کشوری است.

عارف نیا یادآور شد: براساس این تفاهم‌نامه، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از مجتمع پذیرایی، اقامتی و تفریحی آدران در جاده چالوس و همچنین خدمات اقامتی هتل فرهنگ و هنر مشهد در قالب تورهای یک‌روزه سلامت‌محور استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این تورهای یک روزه برنامه های متنوعی از جمله رویدادهای فرهنگی و هنری تعریف شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *