آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جاده ای پر حادثه در شرق هرمزگان

جاده جاسک به بخش لیردف محوری به طول ۱۲۰ کیلومتر به علت حجم بالا ترددها و عرض کم آن به‌عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز این شهرستان محسوب می‌شود و سالانه تعداد زیادی هم‌وطنان در این مسیر مصدوم یا جان خود را از دست می‌دهند.

بازخبر/ رسیدگی به اوضاع نابسامان این مسیر در طول سالیان متمادی جز مطالبات مردم شهرستان بوده تا اینکه طرح تعریض آن در سال ۹۵ آغاز شد و بخشی از آن طی دو سال تعریض شد که متأسفانه در بارندگی‌های اخیر جاده و پل‌های موجود در مسیر در این منطقه تخریب شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد حادثه روز گذشته(۱۲ مردادماه) در این شهرستان گفت: تصادف یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه کامیون نفتکش در مسیر “جاسک-لیردف” در شرق شهرستان جاسک، منجر به مصدومیت ۵ نفر شد.

احمد چنگایی با اشاره به اینکه این برخورد در ۱۲۸ کیلومتری شهر جاسک اتفاق افتاده است، افزود: پس از اعلام حادثه‌، دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پنج سرنشین خودرو سواری پژو پارس به دلیل شدت جراحات توسط آمبولانس به بیمارستان خاتم‌الانبیاء این شهرستان منتقل شدند.

در یازدهمین روز مردادماه سال جاری واژگونی خودرو پژو پارس در جاده “میناب – بندرعباس” حوالی تیرور میناب منجر به کشته شدن ۳ جوان جاسکی و مصدوم شدن دو نفر از سرنشینان خودرو شد که حال یکی از دو مصدومان وخیم گزارش‌شده است.

گفتنی است، بخش لیردف با ۲۲ هزار نفر جمعیت در ۴۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *