آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

صعود ۹ پله ای هیئت گلف هرمزگان در رنکینگ کشوری

هیئت گلف استان هرمزگان با کسب ۴۴ امتیاز رتبه ۱۶ از بین استان های کشور را کسب کرد.

 بازخبر/عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور  گفت: هیئت گلف هرمزگان با وجود اینکه یک هیئت تازه تاسیس است و کمتر از دو سال از آغاز بکار آن می گذرد موفق شد با ۹ پله صعود نسبت به به سال ۹۷ از رتبه ۲۵به رتبه ۱۶ دست یابد.

بیژن شبانکاره بیان کرد: در سال ۹۷ امتیاز کسب شده توسط هیئت استان در کشور ۳۰ و در سال ۹۸ با کسب ۱۴ امتیاز به ۴۴ امتیاز افزایش یافت.

وی افزود: کسب امتیاز و رتبه در میان بیش از ۲۷ استان کشور کار ساده ای نیست به ویژه برای هیئت های تازه تاسیس مانند هرمزگان. اما به لطف خداوند و همت خانواده گلف هرمزگان موفق به کسب رتبه و امتیاز شدیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: راز موفقیت ما این است که در مجموعه هیئت از افراد متخصص همان حوزه استفاده کردیم و به اعضا مطابق با تخصصی که داشتند مسوولیت دادیم.

وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت هایی که انجام  دادیم این بود که اولین تیم در رده نوجوانان را به المپیاد کشوری اعزام و بیش از ۴ داور و مربی را در رشته های مینی گلف و بهکاپ تربیت کردیم.

شبانکاره اظهار کرد: از دیگر فعالیت هایی که منجر به کسب رتبه و امتیاز برای استان شد، ساخت زمین های مینی گلف در استان و راه اندازی هیئت های شهرستانی بود.

عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور در پایان گفت: به دلیل کرونا نتوانستیم برخی فعالیت ها را انجام دهیم اما در آینده نزدیک رتبه و امتیاز استان را با همت ورزشکاران و اعضای هیئت ارتقا خواهیم داد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *