ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

لزوم تغییر در شیوه عملکرد مدیریتی کشور

نماینده ملایر در مجلس گفت: قطعا غربی ها نسبت به دشمنان خود رحمی ندارند و برای اینکه در مقابل آنها کوتاه نیاییم باید همانند شهید باقری ها و شهدای هسته ای با مجاهدت و تکیه بر توان داخلی به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

بازخبر/هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب به مناسبت عید قربان، گفت: از مواردی که روز گذشته رهبر انقلاب  بر روی آن تکیه داشتند این بود که ما باید تحریم ها را بزرگنمایی نکنیم و واقعی نشان دهیم و به عنوان مصداق عینی پیشرفت هسته ای را نام بردند، با نگاه کلی به سخنان رهبر انقلاب مشخص می شود که ما این  پیشرفتهای هسته ای را با توجه به ظرفیتهای درونی بدست آورده ایم.

وی با بیان اینکه با تکیه به غرب خسارت فراوان دیده ایم، افزود: قطعا هرگاه برتوان داخلی تکیه کرده ایم توانسته ایم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم و هرگاه به سمت غرب رفته و به آنها دل بسته ایم از آنها بد عهدی دیده ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه  راه برون رفت از مشکلات  تقویت اراده به ویژه در مسئولان است، اظهار داشت: اگر ما اراده کنیم که مشکلات را حل کنیم و به غرب توجه نکنیم آن وقت جلو می‌رویم، کما اینکه در دفاع مقدس اینگونه شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره موفقیت های به دست آمده در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان داخلی گفت:شهید حسن باقری در ابتدای جنگ که ما موفق نمی شدیم، گفت باید شیوه ی جنگیدن را عوض کنیم. امام هم با واسطه رهبری در جریان قرار گرفته و راضی شدند و شیوه  جنگیدن عوض شد و فتوحات ما آغاز شد.

بیگی نژاد با تاکید براینکه باید شیوه  عملکرد در مدیریت کشور تغییر کند، اضافه کرد: قطعا غربی ها نسبت به دشمنان خود رحمی ندارند و برای اینکه در مقابل آنها  کوتاه نیاییم باید همانند شهید باقری ها و شهدای هسته ای با مجاهدت و تکیه بر توان داخلی به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی غربی ها به هر شیوه ممکن متوسل شده اند تا این انقلاب را به زانو دربیاورند، اظهار داشت:یکی از اصلی ترین راهبردهای غرب در مواجه با انقلاب مردم ایران بزرگنمایی تحریم ها و فروپاشی اقتصاد کشور است که با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در این راه موفق نبوده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *