اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

اجرای مسیر پروتکشن فیبرنوری دریایی سرزمین اصلی به جزیره کیش

مسیر جایگزین فیبرنوری دریایی که بین جزیره کیش و سرزمین اصلی اجرا شد و آماده بهره برداری است.

بازخبر/علی اصغر ابوالقاسمی مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان هرمزگان با اشاره به استفاده از ظرفیت های داخلی به دلیل تحریم ها در این پروژه گفت: به منظور تامین پایداری در ارتباطات و تقویت زیرساخت ها، تامین پهنای باند مورد نیاز جزیره نشینان و با توجه به قطعی فیبرنوری دریایی در سال گذشته، شرکت ارتباطات زیرساخت مسیر پروتکشن بین این جزیره و سرزمین اصلی به پایان رسانید.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان افزود: این پروژه با اجرای ۳۴ کیلومتر فیبر نوری دریایی در محدوده حوضچه ساحلی چارک تا جزیره کیش، ۲۷ کیلومتر خشکی به فاصله ی کوه چارک تا حوضچه ساحلی چارک و همچنین اجرای ۸ کیلومتر مسیر خاکی از حوضچه ساحلی کیش تا مرکز جزیره کیش تحت عنوان پروژه نور ۲ با برآورد تقریبی ۴۰۰ میلیارد ریال در تیرماه ۱۳۹۹ افتتاح شد و هم اکنون آماده بهره برداری است.
ابوالقاسمی تاکید کرد: تقویت مسیرهای پشتیبان در کل استان با هدف افزایش ظرفیت و افزایش قابلیت اطمینان لینک های ارتباطی انجام می شود و در مجموع کیفیت انتقال شبکه زیرساخت استان را بهبود بخشیده و ضریب امنیت دسترسی به شبکه را درهرمزگان و استان های همجوار افزایش می دهد.
وی منافع اجرای پروژه جاری فیبر را برای مردم این استان در شرایط عادی و مواقع بحران را حیاتی دانست و تصریح کرد: وضعیت ارتباطی جزیره به منظور بهینه سازی شبکه انتقال فیبرنوری بین جزیره وسرزمین اصلی و ضرورت هماهنگی میان دستگاه های اجرایی و ذیربط در جزیره جهت اجرای عملیات فنی مذکور از سال گذشته در دست بررسی و تجمیع نظر قرار داشت که با تلاش شرکت زیرساخت استان امسال این پروژه به سرانجام رسید.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *