چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

رئیس جمهور اراده‌ای برای معرفی وزیر صمت به مجلس ندارد

نماینده تبریز در مجلس گفت: امروز مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی در شرایط کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و روزانه شغلهای فراوانی از دست می رود که باید وزارت صمت متولی داشته باشد تا سر و سامانی به اوضاع بدهد.

بازخبر/احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه روشی در دولت آقای روحانی شکل گرفته است که هر وزیری که در در آستانه استیضاح است برکنار می شود، گفت: اگر این اتفاق هم رخ ندهد آن  وزیر برکنار می‌شود و افراد جایگزین با تاخیر به مجلس معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه این عدم معرفی ها زمانی هم از فرجه قانونی فراتر می رود، ادامه داد: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است و باید شاهد حضور مسئولان ای با مسئولیت پذیری بالا در وزارتخانه‌ها باشیم، متاسفانه امروز در وزارت صمت شاهد حضور سرپرست بر مسند این وزارتخانه هستیم.

نماینده تبریز در مجلس با بیان این که در یکسال پایانی عمر دولت به هر میزان که در معرفی وزیر به مجلس تاخیر وجود داشته باشد به ضرر کشور خواهد بود، عنوان کرد: امروز باید دولت وزیر صمت را به مجلس معرفی کند تا وزیر بتواند در یک سال باقی مانده از عمر دولت فکری به حال ساماندهی بازار که به حال خود رها شده است داشته باشد.

علیرضا بیگی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور در شرایط فعلی اراده‌ای برای معرفی وزیر صمت به مجلس ندارد، اظهار داشت: امروز مردم با مشکلات معیشتی و  اقتصادی در شرایط کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و  روزانه شغلهای فراوانی  از دست می رود که باید وزارت صمت متولی داشته باشد تا سر و سامانی به اوضاع بدهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *