ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
جهت انتقال داوطلبان کنکور به بندرعباس؛

حرکت شناورهای مسافری قشم ۳۰ دقیقه زودتر آغاز می‌شود

نخستین شناور از بندر شهید ذاکری قشم به سمت بندرعباس در روز پنجشنبه، ۹ مردادماه جاری، برای انتقال داوطلبان آزمون دکتری ۳۰ دقیقه زودتر حرکت می‌کند.

بازخبر/رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم صبح امروز(هشتم مردادماه) در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر، گفت: داوطلبان می‌توانند قبل از این ساعت به بندر شهید ذاکری مراجعه و به تهیه بلیط اقدام کنند، در صورت حضور تنها یک داوطلب کنکور، شناور رأس ساعت اعلام‌شده حرکت خواهد کرد.

علی اشتری ادامه داد: اولین شناور در سایر روزها طبق معمول ساعت ۶:۳۰ حرکت خواهد کرد و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با محدودیت‌های ایجادشده به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، هر یک ساعت یک شناور از بندر شهید ذاکری قشم به سمت بندرعباس حرکت می‌کند البته در صورت تکمیل ظرفیت مسافر، حرکت شناورها زودتر از موعد انجام می‌شود.

هم‌اکنون ۴۰ شناور مسافری در خط قشم بندرعباس فعالیت می‌کنند. شهرستان قشم ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد، جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از تنگه هرمز به‌موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در خلیج‌فارس گسترده شده است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *