ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

قهرمانی‌مان را به هواداران در رنج از کرونا تقدیم می‌کنم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس نهمین اسکودتوی متوالی بانوی پیر را به آن دسته از هواداران تیمش تقدیم کرد که در نتیجه شیوع ویروس کرونا روزهای سختی را سپری می‌کنند.

بازخبر/کریستیانو رونالدو و یارانش در یوونتوس بامداد امروز (دوشنبه) با کسب پیروزی خانگی ۲ بر صفر مقابل سامپدوریا، در فاصله دو هفته به پایان لیگ برای نهمین بار متوالی قهرمان سری A شدند.

رونالدوی ۳۵ ساله که خودش در این بازی گل اول را به ثمر رساند و خودش را در این فصل سری A ، ۳۱ گله کرد، پس از بازی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: کار تمام شد! قهرمان ایتالیا شدیم. بابت دومین قهرمانی متوالی‌ام با یوونتوس و ادامه دادن به تاریخ‌سازی با این باشگاه بزرگ و فوق‌‌العاده خوشحالم. این قهرمانی تقدیم به همه هواداران یوونتوس به خصوص آنهایی که به خاطر شیوع کرونا، اتفاقی که با زیرورو کردن دنیا همه ما را غافلگیر کرده، در رنج و عذاب هستند.

رونالدو ادامه داد: کسب این قهرمانی آسان نبود. شهامت، اراده و انگیزه‌ای که از شما گرفتیم، همان قدرتی بود که ما برای مواجه شدن با این مقطع پایانی سخت لیگ و جنگیدن تا پایان مسیر برای کسب مقام قهرمانی نیاز داشتیم. پس این قهرمانی به تمام مردم ایتالیا تعلق دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *