ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اتصال مدارس روستایی هرمزگان به اینترنت

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات با اتصال بیش از ۲۷۰۰ مدرسه در فاز اول خبر داد.

     بازخبر/ موسی دادی زاده سرخائی   افزود: در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت فناوری اطلاعات در خصوص انجام پروژه دولت الکترونیک و هوشمندسازی مدارس، عملیات تجهیز مدارس روستایی استان به اینترنت از ۲۸ تیرماه ۹۹ آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در فاز اول بیش از ۲۷۰۰ مدرسه اینترنت دار خواهند شد که از این تعداد، ۱۰۲۷ مدرسه از محل اعتبارات آموزش و پرورش و پرورش تجهیز خواهند شد.

دادی زاده اضافه کرد: طبق توافقات صورت گرفته با مخابرات استان هرمزگان، بیش از  ۸۱۶ مدرسه شهری و ۶۸۰ مدرسه روستایی تا قبل شروع سال تحصیلی توسط مخابرات استان تجهیز و به اینترنت متصل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: از مجموع مدارس روستایی مشمول این طرح، ۲۵۸ مدرسه توسط شرکت های وب و ۹۴۹ مدرسه توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تجهیز خواهند شد که طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، تیم فنی شرکت های نامبرده عملیات تجهیز را از دو روز گذشته در شهرستان بندرعباس و رودان آغار نموده و تاکنون امکان دسترسی ۵۹ مدرسه را به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات فراهم ساختند.

دادی زاده با بیان اینکه در تلاش هستیم تا قبل شروع سال تحصیلی تمامی مدارس استان به اینترنت اتصال یابند، اضافه کرد: مدارسی که به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند به مدت دو سال از اینترنت رایگاه بهره مند خواهند شد و مسیر جدیدی را در راستای توسعه عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان روستایی از تدریس اساتید برتر کشور و بهترین برنامه ها و شبکه های درس را هموارتر می سازد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *