ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی خودرو با ترفند درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی خودرو، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از ۲۵ نفر مالباخته کلاهبرداری کرده بود، در استان خبرداد.

 بازخبر/سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۳۱ تیرماه) در جمع خبرنگاران، در این خصوص گفت: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با بهره گیری از شیوه های پلیسی و استفاده از تجارب ارزنده خود یک باند کلاهبردار که در پوشش یک شرکت با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی خودرو با گرفتن وجه از مشتریان کلاهبرداری می کردند، شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های اولیه محرز شد متهم با اعمال فریبکارانه با درج آگهی در یکی از سایت های فروش به بهانه ثبت نام خودرو تحت عنوان شرکت، طی قرارداد فروش خودرو بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال وجه نقد از مشتریان (مالباختگان) کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ شاکی و مالباخته در این خصوص شناسایی شده است، تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی این کلاهبردار حرفه ای در شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی های فنی صورت گرفته به ارتکاب جرم کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه با توجه به شیوه و شگرد این متهم احتمال کلاهبرداری های دیگری نیز از نامبرده متصور است، از شهروندان خواست در صورتی که با این ترفند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان هرمزگان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *