چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
مدیرعامل یک واحد تولیدی تجهیزات پزشکی در بندرعباس:

به دنبال افزایش سه برابری تولید ماسک هستیم/۲۰ درصد نخ بخیه کشور در بندرعباس تولید می شود

مدیرعامل یک واحد تولیدی تجهیزات پزشکی در بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون صادرات محصولات این واحد ۴ برابر افزایش‌یافته است.

بازخبر/عبدالله عامری صبح امروز(۲۸ تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در این مدت بیش از یک‌میلیون عدد انواع اقلام پزشکی به کشورهای عراق و افغانستان صادرشده است و به‌زودی صادرات به کشور ترکیه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تولید انواع لباس‌های بیمارستانی، نخ بخیه، ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و گاز استریل، تصریح کرد: در این واحد، بیش از ۸۰ درصد اقلام پزشکی و بیمارستانی موردنیاز هرمزگان و ۲۰ درصد نخ بخیه کشور تولید می‌شود.

مدیرعامل این واحد تولیدی تجهیزات پزشکی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا و نیاز کشور امسال خط تولید ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و لباس‌های ایزوله در این واحد راه‌اندازی شد.

عامری بیان کرد: با اجرای طرح توسعه و افزایش تولید ۵۰ نفر از نیروهای بومی مشغول بکار شدند و شمار افراد شاغل در این واحد به ۱۳۰ نفر افزایش یافت.

وی در پایان عنوان کرد: طرح افزایش سه برابری تولید ماسک به‌زودی آغاز و زمینه اشتغال ۵۰ نفر دیگر فراهم می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *