ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

استفاده از ماسک برای مسافران حمل و نقل عمومی بندرعباس الزامی شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از توزیع ۸۰۰۰ ماسک و دستکش استاندارد بین تاکسیرانان طی سه مرحله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس خبر داد.

بازخبر/حسین اخلاقی  با اعلام این خبر عنوان کرد: به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، استفاده از ماسک برای تمامی مسافران ناوگان حمل ونقل عمومی شهری از صبح یکشنبه ۱۵ تیر ماه الزامی است.

اخلاقی  افزود: تا به امروز بیش از ۸۰۰۰  هزار ماسک استاندارد و دستکش طی سه مرحله بین رانندگان تاکسی درون شهری بندرعباس توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر خاطرنشان کرد: در راستای رعایت نکات شیوه نامه های بهداشتی در وسایط نقلیه عمومی بازرسین سازمان با انتصاب عنوان “بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس”  از سوی فرمانداری بندرعباس، بصورت مستمر کار بازرسی خود را انجام می دهند.

اخلاقی با بیان اینکه رانندگان تاکسی تماس زیادی با محیط اطراف و ارتباط زیادی با مردم دارند و خطر بیشتری آن‌ها را تهدید می‌کند، اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران تعداد ۳۰۰۰ عدد ماسک طی ٢۴ ساعت گذشته توسط بازرسین سازمان بین رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری توزیع شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به گذشت ۵ ماه از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: با وارد شدن به مرحله همه گیری بیماری کرونا، از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ،طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را  رعایت نمایند و استفاده از ماسک را برای رانندگان و مسافرین را الزامی دانست.

وی در پایان اظهار کرد: فرایندهای بهداشتی و ضدعفونی جهت پیشگیری از بیماری کرونا طبق پروتکل‌های ابلاغی ستاد پیشگیری از کرونا همچنان ادامه خواهد داشت، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر تاکنون ماسک و دستکش یک‌بار مصرف در اختیار رانندگان  تاکسی‌ قرار داده و این مهم ادامه دارد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *