ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

محل شهادت ۲۹۰ مسافرهواپیمایی ایرباس در آب‌های خلیج‌‎فارس گلباران شد

محل شهادت ۲۹۰ مسافرهواپیمایی ایرباس در آبهای خلیج فارس که در روز ۱۲ تیر ماه سال ۶۷ از سوی ناو جنگی آمریکا با اصابت دو موشک به شهادت رسیدند، گلباران شد.

بازخبر/در این مراسم پس از نواختن مارش عزا و سرود جمهوری اسلامی ایران، شرکت کنندگان در حالی که غم و اندوه آکنده از این جنایت دل های آن ها را فرا گرفته بود با نثار شاخه های گل محل شهادت گلگون کفنان ۲۹۰ مسافر را در حوالی تنگه هرمز و هنگام در آبهای استان هرمزگان به یاد این شهدا گلباران کردند.

شرکت کنندگان به هنگام گلباران محل شهادت این عزیزان بار دیگر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و این جنایت جنگی و ضد بشری آمریکا را محکوم کرده و بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان و مسئولان نظامی و اداری استانی و خانواده شهدای ایرباس حضور داشتند.

در ۱۲ تیر سال ۱۳۶۷ هواپیمای ایرباس پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که از مبدا بندرعباس به مقصد دبی در حال حرکت بود، بر فراز آب های خلیج فارس مورد اصابت دو موشک از سوی ناو آمریکایی وینسنس قرار گرفت و تمامی ۲۹۰ مسافر این پرواز به شهادت رسیدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *