ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

چاره کار آنفالو کردن نیست آقای مجیدی!

استقلال در دوبازی اخیر تنها یک امتیاز گرفته است تا از کورس کسب سهمیه جا بماند.

    بازخبر/ تساوی استقلال مقابل سایپا؛ این بار چه بهانه ای قرار است برای این ناکامی مطرح شود؟ هنوز هم می شود گفت داور مشکل داشت؟ گل به خودی زدید یا مثلا اگر دیاباته بود بازی فرق می کرد؟
همه اینها را بگذارید کنار و این سوال من را شفاف پاسخ بدهید.استقلال چه تاکتیکی برای  بازی با سایپا داشت؟ساده بگویم اگر وریا نمی تواند مثل همیشه جنگنده باشد اگر مهدی قایدی آن جلو زهردار نیست و اگر دفاع شما در ۶ بازی ۹ بار گل خورده فقط و فقط مقصر کادر فنی است،نه وزیر و خدم و حشم؛چرا که عبارت وزیر پرسپولیسی و تیم سوگولی حکومت دیگر نخ نما شده است.آقای مجیدی همه ما می دانیم که بسیاری از موفقیت‌های استقلال در طول این فصل مرهون آمادگی بسیار بالای شیخ دیاباته، علی کریمی و ارسلان مطهری و عارف غلامی بوده است.بازیکنانی که هیچ جانشینی در تیم شما ندارند و دلیلش هم به شما برمی گردد که برنامه ای برای غیبت آنها تدارک ندیده اید.

پس از تساوی مقابل سایپا در فضای مجازی همه فالوئینگ خودتان را حذف کردید و تعجب میلیون ها  هوادار را برانگیختید! با توجه به مرور رفتارهای شما در چند هفته اخیر احتمالا آنها مقصر این  نتایج ضعیف استقلال هستند که به این طریق مجازات شده اند!
استقلال پس از رفتن استراماچونی آسیب های زیادی دیده است.در همان فضای مجازی که جولان‌گاه شماست هواداران خواستار بازگشت مرد ایتالیایی شده اند و حتی آنهایی که عاشق بازی شماره هفت هم بوده اند دارند رفته رفته به این عشق خیانت می کنند.
آقای مجیدی با فرار رو به جلو،با زدن اتهام به این و آن و رو کردن اموال و دارایی هم‌بازی سابق خودتان در فضای مجازی نمی شود در استقلال موفق شد.در مستطیل سبز ارتش دو میلیونی که شما را دنبال می کنند بازی  نمی کنند.آنها کمک بزرگی نمی توانند به مسائل فنی و تاکتیکی شما بکنند و آنها فقط می توانند زیر پست هایی که در اینستاگرام منتشر می کنند لشکر کشی کنند و عکس ها و فیلم های شما را لایک بزنند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *