اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تصمیمات جدید برای بهبود وضعیت آب شرب سیریک

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بهبود وضعیت آب شرب شهرستان سیریک و برخی روستاهای شهرستان جاسک را در اولویت های پیگیری خود با مسئولان مربوطه در سطح کشوری قرار خواهم داد.

بازخبر/حسین رئیسی در جلسه با خان احمدی نماینده شرکت آب و فاضلاب کشور و قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و مسئولان محلی سیریک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان سیریک از جمله مناطق پرتنش آبی هرمزگان است که  در حال حاضر نیاز آبی این شهر و روستاهای توایع آن از مجموعه چاه های اطراف و آب شیرین کن سیریک تامین می شود.

در این جلسه مصوب شد آب بهای تانکر در این منطقه که از ماه گذشته از ۳۰ هزارتومان به ۱۳۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده بود به روال قبل یعنی همان مبلغ ۳۰ هزارتومان باز گردد. همچنین تا دو هفته ی آینده نیز دو عدد تانکر حمل آب به شهرستان سیریک اضافه خواهد شد که با ۳ عدد تانکر، آبرسانی به برخی روستاها انجام می شود.

در این نشست با تاکید بر اجرای طرح انتقال لوله ی ۴۰۰ از مجموعه چاه های اطراف به شهرستان در چند فاز، اقدامات جدیدی در این زمینه جهت تامین آب پایدار انجام خواهد شد.

طی روزهای آینده جلسه ای با حضور نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تهران با معاون وزیر نیرو تشکیل خواهد شد و رایزنی های لازم برای ایجاد یک آب شیرین کن در جاسک توسط شرکت اجرایی پروژه ی خط لولهی نفت و با مشارکت آب و فاضلاب هرمزگان اجرایی می شود که در صورت عملیاتی شدن، ۱۷روستای جاسک مشکلی در تامین آب شرب نخواهند داشت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *