ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران:

نیازمند بازبینی سیاست‌های مهار کرونا در تهران هستیم

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری تهران تابع مصوبات ستاد ملی و شهر تهران کرونا است اما متأسفانه روند ابتلا صعودی شده و اگر میزان ترددها و رفت و آمدها در سطح شهر عادی باشد، میزان مبتلایان بیشتر خواهد شد.

    بازخبر/ زینب نصیری  با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان کرونا ویروس، گفت: شهرداری تهران از همان ابتدای شیوع کرونا ویروس در کشور،  برنامه های  خود را به موضوع آموزش و کمک به مهار شیوع این بیماری معطوف کرد که حتی با وجود عادی شدن شرایط باز هم به از حجم برنامه های خود کم نکرد.

وی با بیان اینکه افزایش دوباره آمارها نشان می دهد که مجددا نیازمند بازبینی در سیاست های مهار کرونا در تهران و حتی کشور هستیم افزود: شهرداری تهران تابع مصوبات ستاد ملی و شهر تهران کرونا است اما متأسفانه روند ابتلا صعودی شده  و اگر میزان ترددها و رفت و آمدها در سطح شهر عادی باشد، میزان مبتلایان بیشتر خواهد شد.

نصیری با اشاره به یک سردرگمی در سیاست گذاری کلان  گفت: مردم در معرض پیام های متضاد هستند بگونه ای که از یکسو شهروندان را به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و… دعوت می‌کنیم اما از سویی دیگر مردم در معرض پیام هایی مبنی بر عادی شدن شرایط هستیم بگونه ای که همه مشاغل تقریبا فعالیت خود را آغاز کردند و این در ذهن مردم ایجاد ابهام  می کند و به همین دلیل این تعارض سبب می شود، دیگر شاهد آن رفتار خوب مردم که در فروردین ماه مردم خودشان از خانه بیرون نیامدن، نیستیم چرا که مردم درمعرض پیام و رفتارهایی هستند که نشان میدهد شرایط عادی شده در حالی که اینگونه نیست و لازم است که دوباره حساسیت ها افزایش یابد.

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران  در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد حساسیت های شهرداری نیز کاهش یافته است، افزود: در شهرداری نیز همین مردم فعال هستند اما دقت داشته باشید که ما  تابع مصوبات ستادملی کرونا هستیم و نمی شود که ستادملی اجازه بازگشایی مجموعه های آموزشی و ورزشی را بدهد اما شهرداری بگوید نه! مجموعه هایمان را باز نمی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کرونا هزینه های زیادی به شهرداری وارد کرد اما بااین حال شهرداری  مجموعه های ورزشی خود را قبل از تعطیلی دولت، بست تا سلامت مردم تامین شود گفت:شهرداری تهران با همکاری مرکز افکارسنجی ایسپا، نظرسنجی های مختلفی را در مورد نوع نگرش مردم به کرونا انجام داده که حالا باید در پی شیوع دوباره، اقدامات جدیدی در حوزه نظرسنجی از تهرانی‌ها انجام  دهیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *