ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بیرانوند به تست پزشکی برود

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دریافتی باشگاه پرسپولیس از کارگزار خود، تا پایان هفته به ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

 بازخبررضا یلوه درباره وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از امضای قرارداد با کارگزار، آنها اپلیکیشن باشگاه را تأسیس کردند و بالا آوردند. به زودی قابلیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه خواهد شد. کف تعهدی تعیین کردیم که کارگزار باید تا پایان اردیبشهت ۱۴۰۰، ۱۱۰ میلیارد تومان در اختیار پرسپولیس بگذارد. بسیاری از شرکت‌ها با مشکلات مالی فعلی، توان تبلیغ نداشتند، اما کارگزار در حوزه‌های دیگر مذاکراتی انجام می‌دهد و به قراردادایی رسیده است که منتظر تأییدش هستیم. تا چند ماه دیگر، باشگاه پرسپولیس درآمدزا خواهد شد.

وی درباره کسر سه میلیارد تومان از قرارداد توسط کارگزار گفت: این مشکل حل شد. حسابرس بیمه اعلام کرد که ۱۲ میلیارد تومان پرداختی قبلی کسورات نداشت و باید از هر پرداختی، مبلغ بیمه کسر شود. تا قسط سوم مبلغ ۱۷ میلیارد تومان گرفتیم که گفتند عدد ۱۶٫۶۷ را باید کسر کنیم. روز شنبه نشستی داشتیم که به نتیجه خوبی رسیدیم. الان نامه‌ای به کارگزار می‌نویسیم که پول مسدودی ما را آزاد کند، چون سازمان تأمین اجتماعی گفت پرسپولیس در این قرارداد مشمول بیمه نمی‌شود و تلاش می‌کنیم این پول مسدودشده آزاد شود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به زودی مبلغ دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به باشگاه پرداخت خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: بله. این اتفاق می‌افتد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *