ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۳۱ شهریور آخرین مهلت اقدام برای تمدید پروانه دفاتر پیشخوان

آخرین مهلت تمدید پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت وبخش عمومی غیردولتی و ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی در سال جاری تعیین شد.

 بازخبراحد قویدل رییس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی گفت: تمدید این مهلت زمانی به منظور کمک به حفظ اشتغال دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ICT روستایی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده است و بنا بر این مصوبه دارندگان مجوز دفاتر پیشخوان چنانچه تا این تاریخ اقدام به تمدید پروانه دفتر خود نکرده اند تنها تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری برای تمدید پروانه مهلت دارند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: در صورت عدم اقدام در این خصوص تا مهلت مقرر از سوی صاحبان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی طبق مصوبه کمسیون تنظیم مقررات ارتباطات در کارگروه استانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و امکان رای به ابطال پروانه در کارگروه هست.
قویدل تصریح کرد: به استناد ماده ۴ آیین نامه اصول حاکم بر دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی، کلیه دارندگان پروانه موظفند حداقل سه ماه پیش از پایان اعتبار پروانه برای تمدید پروانه اقدام نمایند.
وی با اشاره به این که کلیه سازمان های مخاطب این دفاتر مانند گذشته همکاری لازم برای ارائه خدمات از طریق این دفاتر را خواهند داشت، تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت طرح فاصله گذاری به منظور جلوگیری از گسترش این بیماری پیش از این در ابتدای سال جاری با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کلیه پروانه هایی که مهلت آن پایان یافته بود به صورت خودکار تا پایان خرداد ماه سال جاری اعتبار فعالیت آن ها تمدید شده بود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *