چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
دبیرکل سازمان جهانی بهداشت:

به پایان همه‌گیری کووید-۱۹ نزدیک نشده‌ایم

سازمان جهانی بهداشت (WHO) با اشاره به فوت بیش از ۵۰۰ هزار نفر در جهان بر اثر شیوع کروناویروس تاکید کرد: به پایان همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ نزدیک نیستیم.

 بازخبرسازمان جهانی بهداشت روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر در سراسر جهان بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده و موارد ابتلا در منطقه آمریکای لاتین و ایالات متحده همچنان رو به افزایش است که همین شرایط نشان می‌دهد به پایان همه‌گیری این بیماری نزدیک نشده‌ایم.

همچنین در برخی از کشورها آمارها حاکی از افزایش مجدد مبتلایان جدید بیماری کووید-۱۹ است که موجب شده برخی از مقامات این کشورها به اعمال مجدد محدودیت‌ها اقدام کنند.

«تدروس آدهانوم قبریسوس» دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفت: همه ما به دنبال آن هستیم تا همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ پایان یابد اما آنچه در واقعیت مشاهده می‌شود این است که ما به پایان همه‌گیری این بیماری نزدیک نشده‌ایم.

وی افزود: اگرچه در بسیاری از کشورها پیشرفت‌هایی در مهار و کنترل این بیماری بدست آمده اما موارد ابتلا به کووید-۱۹ در جهان با سرعت رو به افزایش است.

به گزارش مدیکال اکسپرس، کروناویروس جدید اولین بار حدود شش ماه قبل در چین شناسایی شد و ظرف یک ماه این ویروس در بیش از۱۲ کشور گسترش پیدا کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *