ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
جانشین ستاد مدیریت بحران کیش:

تصمیم گیری درباره اعمال محدودیت بر عهده شورای سلامت کیش است

جانشین ستاد مدیریت بحران کیش گفت: سعی خواهد شد بهترین تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کیش گرفته شد.

 بازخبرمصطفی خانزادی صبح امروز(دهم تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به سخنان استاندار هرمزگان و معرفی کیش در بین هفت شهر قرمز کرونا هرمزگان به ستاد مدیریت بیماری کرونا کشور، تصریح کرد: استاندار هرمزگان اعلام کرده‌اند که به خاطر شرایط پیش‌آمده لازم است برخی از شهرهای قرمز استان ازنظر ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شوند، ضمن احترام زیادی که برای ایشان قائل هستیم، مسئولان در سطح ملی از عملکرد منطقه آزاد کیش در زمینه کنترل بیماری کرونا اعلام رضایت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: شورای سلامت کیش با ستاد مرکزی کرونا و شورای سلامت هرمزگان هماهنگ بوده و به‌زودی تشکیل جلسه خواهند داد و سعی خواهد شد بهترین تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کیش گرفته شد.

جانشین ستاد مدیریت بحران کیش خاطرنشان کرد: این جزیره شرایط خاصی دارد و بر اساس این شرایط خاص، تصمیم‌گیری خواهد شد و امیدوارم به شکلی عمل  شود که دغدغه استاندار و همه مسئولین برطرف شود و بدون آنکه توقفی در برنامه‌های اقتصادی و زندگی جاری مردم پیش بیاید با این بیماری مقابله شود.

خانزادی اضافه کرد: همان‌گونه که کیش همیشه در کشور زبانزد بوده است، آن را به‌صورت قبلی و عاری از بیماری و سفید داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: ما از قبل هم گفته‌ایم، ایجاد محدودیت کار سختی است ولی جدیت کار راحتی است. ما باید با جدیت اگر نقصی وجود دارد برطرف کرده و محدودیت‌ها را به حداقل برسانیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “تصمیم گیری درباره اعمال محدودیت بر عهده شورای سلامت کیش است”

  1. زهرا گفت:

    یعنی می خواهید بگویید وضع کیش سفیده!!!!چرا وضع اقتصادی براتون از جان کیشوندان مهمتره،حداقل تعداد پرواز هارو کم کنید

    پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *